duminică, 21 decembrie 2008

ce-ar fi dacă...?

hei. opreste-te o clipa. da, imi amintesc numele tau.
vreau sa uit de mine pentru o vreme. o sa ma refugiez in tine acum.
lasa-ma sa stiu povestea ta. sa cred ca imi pasa.
nu stiu mai nimic despre tine. te-as putea asculta pana in zori. tu vei vorbi, eu voi zambi privind in gol, uitandu-ma apoi la chipul tau,
cu tot cu golul privirii mele.
voi auzi fiecare cuvant. poate voi inceta sa ascult pentru o vreme.
dar nu te teme, tu spune-mi doar tot. fi sigur ca voi putea intelege.
si lasa-ma apoi sa te ajut. am sa incerc, promit...
eu. ti-as scrie in fum viata mea.
si va fi ca o carte prafuita pe care o rasfoiesti cautand un citat.
o vei numi 'Ce sa nu faci intr-o viata'.
incerc sa zambesc dar ochii umflati si fata aspra si intepenita parca se impotrivesc. tot ce imi dorestc acum este... oh, macar de as avea o vaga idee. am renuntat la a-mi mai dori lucruri irealizabile.
era ca o pata imensa de cerneala cazuta peste imaginea fericirii mele. luasem o foaie, si inca una si imi ilustrasem gandurile. ceva nu se potrivea. le mototolisem si le aruncasem intr-un colt.
conturam si coloram acum o alta imagine. era frumos. dar o pata a cazut aiurea manjind totul. am fragmentat imaginea in mii de bucati, ca sa nu o mai vad vreodata.
si stii ce? inca o mai vad, undeva intr-o parte a mintii mele, unde aud acele rasete si voci estompate, usi trantite si furia vantului in linistea noptii.
pot vedea acea imagine, si ma infioara. e animata si colorata.
am acum insa fericirea in nonculori.
iarta-ma, incep sa devin paranoica. revenind la tine.
ai terminat deja? ahh, as vrea sa aud din nou povestea ta.
dar acum imbratiseaza-ma. lung.
inainte ca lumina diminetii sa ne gaseasca asa.
numele meu va iesi ciudat din gura ta. voi intoarce capul si te voi privi ca si cum te-as cunoaste de o viata. ai incetat de mult sa mai vorbesti, dar vocea ta continua sa rasune in capul meu.
am gasit nirvana, in tine.
imaginea mea intr-o lumina violeta. soarele rasare de dupa blocuri.
gri si prafuite, reci, impersonale.
e atat de frig. ar trebui sa caut caldura in tine?
poti pleca acum.
si imi vei forta grijile sa ma bantuie din nou. e greu. si absurd.
te voi intalni accidental, o sa ma saluti, asa cum o faceai de obicei.

multumesc pentru tot. poate ar trebui sa ne vedem candva...

3 comentarii:

  1. as tot citi si citi... prea frumos:]

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne..e foarte frumoasa ...cum zice si angi..as citi-o la nesfarsit..in continuu..

    RăspundețiȘtergere