sâmbătă, 3 ianuarie 2009

inşiruiri de cuvinte şi semne de punctuaţie.

~ care stârnesc amintiri şi sentimente.
fragmente din chestii personale. scrise acum vreun an.

'Poate o să-mi treacă. Aş putea suporta asta la nesfarşit?'

'Mai bine nu-l vedeam niciodată.
Dar nu aş fi avut vreo idee a idealului.
Şi nici atatea vise. Dar ar fi fost mai bine.'

'Iţi dau lacrimile, nu mai ştii ce-i cu tine,
te agiţi, spui orice, nu mai gândeşti,
eşti extaziat juma' de oră.'

'E drăguţ in gri.'

'E vineri seara, ce dracu. Afară e cald.'

'miercuri avea pantaloni în carouri.'

'Ah, we're just fucked up kids looking for attention.'

'Niciodată nu am spus asta,
indiferent dacă toţi din jurul meu au făcut-o.'

'Şi eu mâncam tufişuri de la extaz.'

'Sunt frumoşi. E joi. E soare. E bine.'

'Ne uitam la x. x e frumos. e frumos. [...] Şi e foarte frumos.'

'Şi-o să-mi fie atât de dor... măcar am de ce să-mi fie dor.'

'E inuman şi nemaipomenit de frumos.'

'Vreau şi eu.
Dacă aş fi văzut aşa ceva rămâneam traumatizată pe vecie.'

'Fiindcă ne-am vărsat extazul pe o sticlă de Cola.'

'Leneveală noaptea la malul mării, libertare, baierame şi prieteni.
Şi nu orice fel de pieteni.'

'Dar e un sentiment ciudat. O reacţie inărziată la vederea lui.
E fiindcă vreau să iubesc. Şi să fiu iubită.'

'Urmează un mic moment de
" OMG. Vaiii! Fuck. God Damn It! Sunt proastă." '

'EraTotCe-ţiPoţiDoriVreodatăŞiMaiMult.'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu