vineri, 31 iulie 2009

copilul rebel

'esti genul de copil pe care nimeni nu si-ar dori sa-l aiba'
zac in pat si incerc sa nu ma mai gandesc la nimic. absolut nimic.



~ cineva ma solicita! uite cum s-a dus un alt post monoton. a trebuit sa ma ridic. nu'i nici macar 4. poate ziua mea e salvata. poate.
de ce trebuie sa ma cert mereu cu tata exact in momente nepotrivite? de fapt el sa se certe cu mine. oricum, niciodata nu am stiut ce urmeaza sa fac. am mers pe ideea ca fiecare lucru se intampla cu un motiv anume. si nimeni nu poate schimba asta. si ce s-ar putea intampla? nu dau un cacat. care ar mai fi farmecul daca nu ne-am asuma nici un risc? intotdeauna am facut tot ce mi-am dorit. si da, ma gandesc la consecinte dar sunt dispusa sa le accept. poate am facut oameni sa planga si am ras chiar daca nu era cazul. poate ca nu stiu sa ascult si chiar nu-mi pasa ce cred ei despre mine. poate au fost clipe in care nu mi-a pasat decat de mine si clipe in care mi-a pasat de cei care nu meritau. dar nu consider ca am gresit cu nimic. nimic din ce-am facut nu m-ar face un om rau. asa sunt eu. nimic extraordinar. nimic special fata de altii. dar eu nu sunt dispusa sa ma schimb. daca as face-o ar fi pentru mine. si nu pentru altcineva. caci doar timpul ma poate schimba. si timpul m-a invatat sa nu am incredere in nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu