vineri, 31 iulie 2009

i won't waste my hate on you

sunt unele zile pe care nimic nu le poate salva. dar există mereu lucruri care mă vor face să mă simt mai bine. vocea lui, gândurile mele, piesele pe care le ascult până dimineaţă, zâmbete ce mi se adresează din poze vechi atârnate pe pereţi. de parcă fericirea ar fi creeată special pentru mine.

~

Nu urăsc pe nimeni. nu merită. De ce m-aş consuma pentru greşelile altor oameni?
d i s p r e ţ . Da, poate ăsta e cuvântul. TU. Crezi că violenţa, ironia, sictirul şi toate 'şmecheriile' astea te ridică in ochii cuiva? Te fac mai impunător sau demn de respect? Când tu nu oferi, de ce mai aştepţi să primeşti ceva? Să nu aştepţi nimic. Probabil că nici nu ştii lângă cine trăieşti. E prea târziu, pentru mine eşti deja un om fără viaţă.
Eu sunt ultima persoană care te-ar asculta sau care ar suferi de pe urma vorbelor tale. Şi gândul că aş ajunge ca tine mă infioară. Eu nu sunt aşa. Nu vreau să fiu aşa.
E inevitabil. Şi eu greşesc sau uit. Dar sunt lucruri pe care nu le pot uita. Nu poţi schimba asta. Nu poţi da vina pe mine pentru tot, nici pe alţii. Uită-te doar la ce a mai rămas din tine.
Probabil au trecut ani, dar încă-mi mai amintesc momentul în care mi-am spus: Când cineva mă trateaza aşa, eu de ce să continui ca şi cum nimic nu s-ar fi intamplat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu