luni, 27 iulie 2009

tu stai, lasi linistea sa zboare printre noi


IL ADOR PE DAAAAAAAAN! [ok, poate suna putin disperat. putin. nvm.]
pentru ca e genial. vocea lui, piesele lui si tot. si cu muzica aia am trecut prin toate sentimentele si amintirile posibile, m-a ajutat, m-a inspirat, devenind poate o obsesie. pentru ca am inceput sa plang cand l-am vazut. probabil eu exagerez. cu toate astea e un om cat se poate de normal. dupa concert statea pe iarba, pe marginea drumului, langa toti ceilalti oameni. purta un tricou ponosit si avea o bere in mana. era cu genul ala de tipa care aminteste de un copil. erau asa draguuuti! era asa bun. ma facea sa ma intreb daca eu eram singura care l-a observat.
~

WE ARE THE FUCKING PRODIGY PEOPLE!
haha. genial concert. locul, oamenii si tot. sunt genul de lurcuri pe care tata le considera de cacat.
shoesii mei erau negri candva.hai sa ne imbatam si sa ne calcam in picioare!





luni. ce weekend frumos! nu stiu. am fluturi in stomac si un amalgam complex de sentimente. si nu stiu cum ar trebui sa ma simt. nu mai am rabdare. vreau sa treaca noaptea asta. cred ca n-o sa pot dormi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu