luni, 14 septembrie 2009

Cause back in school We are the leaders


-Bună dimineaţa! Ştii ce e azi? Prima zi de şcoală!
- Nuuuu...
- Eu am plecat.Te trezeşti?
- Ahhhh. Mai dorm puţin. Oricum nu am ce face la şcoală.

Alo? Unde eşti?
Ăăă, am uitat să mă trezesc.
O, super.
Vin şi eu în curând.

În mod surprinzător, când mi-a sunat telefonul m-am speriat şi am văzut şi cât e ceasul. Nu-mi mai era atât de somn. Aşa că m-am ridicat din pat în ciuda gândurilor mele neortodoxe şi în juma' de oră intram pe poarta şcolii.
Ce dor mi-a fost de voi, coaie!
Azi încercam să-i conving pe toţi că e primăvară si vacanţa de-abea începe. Doar eu am sfârşit prin a crede asta probabil. Pur şi simplu nu îmi părea logic ca eu să mă duc la şcoală. Nu vedeam legătura între mine şi toţi oamenii ăia. Şi încă nu m-am obişnuit cu ideea.


Mi-am dat seama. Faptul că nu am făcut nimic special în ultima zi de vacanţă a fost un semn că trebuia să o facem în prima zi de şcoală! S-a dus încă o zi frumoasă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu