miercuri, 9 septembrie 2009

prima te deprimă!

încă o noapte cu tine

~scriem in jurnaaal!
'Ce zi e azi?
Why Cocosh Cucurigu?
Prima te deprimă.
Be.
Bănuţul. Burtica mea.
Ce vrei tu de la viaţă?

De ce aşa de multe cuvinte încep cu B?
Şi capul ni-l putem pune în băţ?

Burtă cu blăniţă. Totul e naşpa aici.
Ne-a luat cu B. Andrada m-a întrebat într-o zi de ce mi-am luat jurnalul
PUNCT

.
îhî.

Burtă cu blăniţă. Cort mai încolo.

La 6 ne culcăm.

i <3 T
şi încă o noapte...
~(video). 5 a.m. tent trip series

'Ea: Mă văd?
Eu: Du-te în lumina becului!

Ea: Mi se vede faţa? Nu-i bine să mi se vadă faţa...

Eu: Pot să mişc orice! Priveşte, cum mă învârt! Priviţi ploaia de stele!

Uite, oamenii normali nu pot să vadă stelele, dar noi...
Ea: Sunt un struţ! Uite, pot să fac orice, nu mă doare nimica, nimica nu mă doare!
Eu: Uite, eu am o lanternă la sub-braţ!

Ea: Uite, eu cânt la chitară cu fundul. Vezi cum cânt la chitară cu fundul?
Eu: UuuUuuUuuu Ea: Chestia aia filmează?
Eu: Da... Şi eu am o lanternă.

Hiii! Nu mai merge de loc acuma!

Ba da. Ba nu. Ba da. Ba nu. Ba da. Ba nuu.

Ea: Ce se-aude?!

Eu: ...ba da. E un caine uriaş! Nu, e câinele nostru.
Ea: Ce se-aude? Eu-s în pijamale...

Eu: Eu sunt în pa-papuci de training!

Ea: Hai... să mergem în cort, înapoi in cort.

Eu: Înapoi în cort. Înapoi in cort...

*greiere*
Ea: Unde-i porcul?

Eu: Dar nu avem porci la ferma noastră...

Ea: Serios? Nu?
Eu: Nu, dar putem să facem piruete!'



şi totuşi, ce fel de om plânge la emisiuni de contrucţii?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu