duminică, 4 octombrie 2009

am fost eu tu şi restul lumii

Crede-mă, pun tot ce am la bătaie
Dă-mi doar puţină libertate când viaţa-i ca o pârnaie
Rămâi, că tu nu te schimbi după cum bate vântu'
Ştii să-ţi ti cuvântu', vorbeşti când iţi vine rându'
Şi într-un ceas bun, totu' acum e doar o poză din album
Iţi spun, e o doză mare de parfum
E ca-ntr-un vis, că am facut acelaşi compromis
Am zis că timpul trece oricum, se-nvârte ca un disc
Da' eşti sărită de pe fix, n-am cum să te-aduc înapoi
Te-ai apucat tu să gândeşti pentru amândoi

Şi dacă dragoste nu e...parcă e bine
Dormi liniştit chiar dacă o iei prin 5 maşini străine
Ţine de tine pe unde umbli şi cu cine...nu te aştept,
Zi-mi când trebuie să ajungi ca să ştiu când să plec
Sec. Mai sec ca orice vin e că poate acum te ţin...
De mână, şi peste un an sau mai puţin ne trezim
Că nu mai ştim de fapt cum să ne ocolim
Că noi doi nu mai suntem de mult în acelaşi film
Hai...să golim paharul că şi asa e plin
Că şi aşa ne ştim...
Toate defectele şi cred că ne ţin pe loc, sentimentu-i reciproc
Pui tot pe foc şi mă priveşti ca pe-un escroc

În sinea ta iţi vine să arunci cu toate după mine
Cu sfaturile tale, ce să fac de azi pe mâine

Zic...du-te, somn uşor
Fă bine, în viaţa mea să nu te mai strecori
Dacă vrei să mai dai ochii cu mine, să stai, reţine
Ramâi cât vrei dar nu încerca să gândeşti pentru mine


Am fost...eu,tu şi restu' lumii
Şi ziceam că nu contează ce aberează unii
Am fost...eu,tu şi restu' lumii
Eu... eu,tu şi restu' lumii
(guess who- eu tu şi restu')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu