luni, 19 octombrie 2009

dacă ai fi o literă, ce literă ai fi?


albastru armă amintire-ascuns, amar, arsură, alinare. alimentară?
beţie, bere, braţe, buze, bun burtică, butoi bănuţ bretea.
caută culoare, cădere, ciopârţeală, calm copil chimicală. căldură, cuvânt.
dezamăgire, DOR DOR DOR. danonino.doi. d u l c e
zâmbet zare zebră zori zbori

gata. fiecare sunet al basului e o vibraţie ce sună să ne zgârie uşor spunându-ne că încă un an a trecut, încă o secundă din viaţa-mi se scurge iar eu nu o pot atinge, căci sufletul mi-a părăsit de mult trupul. vreau să fac atât de multe lucturi în atât de puţin timp, am nevoie de spaţiu.
FERICIREA E CEA CARE VINE FĂRĂ NICI UN MOTIV
îţi dai seama atunci când îţi vezi creierul zburând, verzi cum pluteşte, are aripi, te părăseşte.
şi din doi, noi devenim unul, închid ochii şi parcă cuvintele-mi ies prin piele sub forma gândurilor tale, nu deosebesc vocea ta de sufletul meu.

îngrop în mine zămbete şi gânduri pe care ţi le-am luat. trec uşor prin ele şi ajung cât mai departe, negrul cerului îmi suflă gândul, clipa noastră s-a risipit. zburăm amândoi afară din filmul ăsta.

Administratorul companiei dumneavoastră
v-a blocat momentan calea de acces
către această destinaţie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu