miercuri, 11 noiembrie 2009

there is no forever

Dacă nu ţi-ai futut destul viaţa te mai fute şi ea pe tine.
ai vrea ca toţi oamenii să fie la fel de sus ca tine, să poată vedea ce vezi şi tu. dar afli, poate prea târziu că nimic din universul în care credeai nu există. zâmbeşti în sinea ta când găseşti după câteva zile prea lungi vreo 3 monede şi îţi aştepti cu nerăbdare ţigara, pe care acum ţi-o permiti. te trezeşti singur, realizând, pentru a mia oară că eşti unica persoană în care poţi avea încredere. şi dacă tot ştiai asta, de ce nu-ţi iese niciodată? poate că inima ta e făcută să decidă mereu în locul minţii.
şi ce se întâmplă atunci când ochii goi ce privesc tăcuţi omul şters din oglindă, nu îţi mai spun nimic?
cine eşti tu?
cine sunt eu?
ce mai vrei de la mine, nu ţi-a ajuns?
nu te mai cunosc. pleacă.
e vina ta.
e vina mea. ştiu.
o meriţi pe deplin
ştiu. taci.
lasă-mă.
lasă-mă.
lasă-mă...

'şi în caz că o să uiţi asta vreodată,
o să am eu grijă toată viaţa să îţi amintesc...'



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu