marți, 3 noiembrie 2009

văleu ce frig îi

mi-am pierdut mouse-ul. mi-am pierdut mintea. mă doare capul. am un cucui gigantic. şi o singură viaţă. cine pula mea m-a pus să mă învârt în scaunul ăsta? oi. ce cald e la mine acasă. mă simt ca de crăciun. mă simt fix ca şi acum un an. poate m-am îndrăgostit. poate nu. cui îi trebuie aşa ceva? parcă viaţa renaşte în fiecare toamnă, şi eu trebuie să fiu pe fază, K să n-o pierd.
Dator pe viaţă? Nu-mi merge pppppppppppppppp p-ul. plm. player. îmi vreau playerul înapoi.

să mori tuuuu.
nu vreau să ningă.
urăsc frigul.
urăsc frigul, dar iubesc noaptea!
zăpada e rece, dar e pufoasă. zăpada e rea. iarna e un anotimp de hibernare. oamenii stau doar în casă sau pub-uri. va trebui să bem doar cafea, ceai, sau vin fiert?

un fulg?
vreau să mă trezesc la primăvară.
vreau să dansez până dimineaţă.
vreau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu