marți, 29 decembrie 2009

lasă-mi şi mie!


mă întreb despre ce aş scrie acum... mama îmi sugerează să mă culc cât mai repede, că nu sunt în stare de ceva mai bun. să scriu despe viaţă şi moarte, alcool şi cheta pt droguri, dragoste, sevraj şi prostii de astea. orice vrei doar spune-mi şi sunt a ta, doar a ta... dar văd ca nu reactionezi. rămânem aşa şi mâine o luăm de la capăt. cui îi trebuie dragoste când avem asta?

poate doar mie, că sunt mai specială. dar cred că mai am de aşteptat. o să vină şi momentele mele cândva... până atunci trăiesc clipa. şi plm, mă duc să mănânc ceva pentru ziua de azi.

parcă-i mai bine. dar totuşi, ce-ai zice să... lasă... ne vedem mâine. o altă zi, o altă stare.
fericire. nu, nu luciditate. amintiri şi noi începuturi. atingeri întâmplătoare. sau nu. aşa-i. zâmbeşte-mi şi uită tot ce-a fost. hai s-o luăm de la-nceput, în orice stare-am fi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu