miercuri, 2 decembrie 2009

totul e bine cand ...


aş vrea ca toată lumea să fie ca mine
nu vreau să plec de aici niciodată niciodată niciodată niciodată!
ne aruncăm neuronii la gunoi. totul e bine când se termină cu bine.
când tu eşti bine eu sunt bine şi când dăm de oameni fericiţi.
unde-aş fi ajuns acum dacă mi-ar fi păsat ce cred ei despre mine?
de ce cauţi mereu pretexte să îmbrăţişezi?
lasă-te purtat de viaţă, lasă-te minţit de timp, aruncă-te în noapte.
NOI NU NE SĂTURĂM!
atâtea feţe vechi şi noi, le-ai uitat, nu le cunoşti. dar te ai pe tine. mă ai pe mine.
zâmbesc şi merg înainte. sunt peste tot. sunt peste tot.
nu mai înţeleg dar cred că-mi place.
poza mă priveşte ameninţător. vrei să mă ucizi? vreau să mă opresc. mă hrănesc cu imaginea ta. îmi spune c-aş putea să te respir o viaţă-ntreagă...

am să clipesc şi va trebui să uit de gândul acesta.

poate nu am uitat de el şi nici de tine, dar în această seară am văzut totul altfel. v-am privit zâmbind şi'am trecut mai departe-n filmul meu. adun încă un chip şi incă o vorbă, şi totul se amestecă undeva în mintea mea. îmi îmbrăţişez sufletul. m-am concentrat atât de mult pe ce-mi doream încât am cam uitat de el în ultima vreme. a revenit la viaţă o nouă parte din mine, ca să nu mai fiu singură.
fericire şi iubire
e..e..e.. atât de bine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu