joi, 14 ianuarie 2010

mi-e dor de tine. cred că m-am tâmpit de tot.


mă întreb, oare nimeni nu-ţi observă chipul străin? pentru ei ai rămas le fel. pentru mine nu mai e nimic. dar azi m-am oprit pentru o clipă privind acelaşi zâmbet. şi mi-au trecut prin cap atâtea momente, nu ştiu de ce vorbesc de ele, dar îmi place să mi le amintesc. prima dată când te-am văzut am zis că eşti un fraier. dar îmi plăceau shoesii tăi. îmi place să îmi amintesc toate zilele însorite împreună şi hohotele de râs. prima beţie, când m-au sunat să-mi zică că v-a luat garda şi eşti în ambulanţă. am început să plâng, apoi să râd, după care am dat telefonul primei persone să vorbească în locul meu. nici măcar nu te cunoşteam prea bine şi toţi se uitau ciudat la mine că te-am chemat. şi n-am să uit cât se panicau toţi şi cât ne-am chinuit să dăm de tine. după care mă-ta te-a pedepsit să nu mai bei bere cu unchi-tu pentru nu ştiu câte luni. charlie, toată berea pe care am băut-o, bunică-ta beată, solo-ul tău 'fade to black' gen, şi multe alte lucruri de care nu-mi pot aminti momentan. când eram morţi şi infometaţi şi mi-ai făcut omletă (nu ştiu cum se scrie), ai aruncat cojile de ouă pe geam şi te-a văzut mă-ta, când dădeam flegme şi ne uitam cu binoclul după oameni de la etajul 7(cred că acolo stai), ne-ascundeam în debara să bem tequila şi m-ai lăsat două ore să mă chinui să-ţi ghicesc codul de la mesaje. sau când m-ai lăsat să-ţi întind părul şi ai mers până acasă cu o cutiuţă muzicală care nu se oprea din cântat. pe care nici azi nu mi-ai dat-o înapoi. cum te-ai apucat tu de fumat din cauza mea. vaaai, şi tripul tău cu maiestrul yoda. sau când n-ai vrut să mă crezi că mărşăluiesc pe stradă oameni cu umbrele. dacă te ridicai în picioare aveai să-i vezi, serios! şnitelele şi cimitirul. şi ziua în care ai borât. a fost cel mai înfricoşător lucru pe care l-am auzit vreodată.

a doua zi am ştiut că nu va mai fi niciodată la fel. şi am înţeles de ce nu te plăceau ceilalţi. în ziua aia te-ai purtat cu mine ca şi cu ei. poate îţi luasei doar un trip naşpa. oricum n-a mai durat mult, şi nu a mai rămas nimic. ai renunţat să mai încerci, asta dacă ţi-a păsat vreodată. eu te sunam mereu dopată şi vorbeam prostii. doar ca să-ţi aud vocea. şi asta te-a făcut să mă urăşti si mai tare.
când mi-ai trântit faza cum că prietenii tăi 'nu sunt dubioşi, sunt doar oameni normali!'
îmi amintesc ultima oară când ne-am văzut. terminai sticlă după sticlă, ţigară după tigară. eu eram departe. te priveam pierdută prin sticla mea şi mă-ntrebam ce e cu tine. tăcerea ta mă deranja, nu eram obişnuită cu aşa ceva.
cum avea toată lumea ceva cu noi, şi noi ne băteam pula de ei. nu ne-au distrus ceilalti,iar noi ne-am distrus singuri.
şi nu regret nimic, nu merită. nu cred că vei citi asta vreodată. dacă o vei face probabil vei crede că sunt o distrusă sentimentală. şi spartă. mereu îmi ziceai asta. pentru că nu îţi mai pasă. şi nici mie nu-mi pasă ce ai să crezi. poate chiar sunt o distrusă sentimentală uneori.
în orice caz, dacă vezi asta, respect. şi succes în viaţă.




14 comentarii:

  1. Eu cred ca Neam tampit...nui de mirare...mie pofta de castraveti murati =p~

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca Neam tampit...nui de mirare...mie pofta de castraveti murati =p~

    RăspundețiȘtergere
  3. 2 comenturi si un 0.7 :D

    RăspundețiȘtergere
  4. e greu...uneori chiar e greu... respect pentru repspect:)) putini inteleg...multi critica...toti avem ceva in noi ce ne caracterizeaza ca a fi distrusi sau ceva de genu:)) cuvintele imi sar prin degete...nimeni nu ne intelege... doar noi ne putem intelege...nici odata nam ascultat ce zic altii...si e bine...am ales sa imi fac singur o personalitate...care e inca in formare dar e bine...invat din greseli...nu mereu dar ma chinui sa invat din greseli:)) stii si tu .. drogurile schimba tot... asa de mult imi plac... iiii

    RăspundețiȘtergere
  5. harmalaie in capul meu...nu inteleg nimic...iar ti-am intrat pe blog...citesc aceleasi postari iar si iar si iar...de ce? are vreun rost? ...mereu is negativist cand vine vorba de... plm in fine... niciodata nam fost bun la cuvinte... puchini... cafea...tigara...pastile de nebuni:)) psihiatrie...ma bucurat faptul ca ai venit la mine..si a2a oara:)) tias scrie mai mult dar mi lene..si totusi cred ca stii deja prea multe:) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-o zi se va termina..va fi totul normal ... "imi voi reveni" cum va fi atunci? o sa mai aiba ceva vreun sens? mie frica... nu trebuie sami fie frica.. suntem in bacau... de ce trebuie sa fii si tu aici ... de ce trebuie sa fiu eu aici... de ce in bacau? de ce nu ma pot opri din ati da comment? de ce nu ma pot opri din... e greu ... repet pentru a nu stiu cata oara... e 5x... numai noi ne intelegem:) limbaj codat alea alea... imi place fereastra asta mica de unde iti dau commenturi.. sunt anonim...

    RăspundețiȘtergere
  7. suntem 2 distrusi sentimentali 2 prosti 2 tonti... e numai vina noastra:) uneori nu mai inteleg nimic ...cum ar fi acum... si totusi parca mai e ceva:) o trecut timp...mai trece...crestem...suflete pereche? shit nu cred ca exista..mai degraba dumnezeu...ce zic aici...buff pocnestema sami revin:)) let's go back to our trip... chagga chagga chagga...imi place trecutul...imi place mult trecutul...si prezentul......imi plac toate partile rele bune si ma bucur ca am trecut cu bine...dar sa ne lasam purtati in continuare de val sunt asa de buzumenit de somn si totusi in mintea mea is atat de lucid "ultimul comment gata" :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Uneori te plictisesc...uneori chiar sunt sec...uneori is un fraier...uneori nu stiu ce vb...uneori nu stiu cum sa reactionez...uneori nu stiu cum sa procedez dar e bine ca e uneori si bla bla bla ... suntem la fel si de aia ...

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce mereu cand vine vorba de asta sunt asa...sunt la fel... acum zambesc...si am o expresie foarte ciudata pe fata:)) realizare? cum e cand iti dai seama?

    RăspundețiȘtergere
  10. sau poate prea devreme:)

    RăspundețiȘtergere
  11. timpul trece tick tock lucrurile se schimba:) si tot din jurul lor...asta nu e bine..numi place timpul...ar trebuie sa nu fie

    RăspundețiȘtergere
  12. si asa mi-a trecut glorioasa mea dimineata...postanduti commenturi pe blogg...ieee va veni seara:)) nu vreau afara:-s e frig o sa ne inghete pula o sa inghete serul

    RăspundețiȘtergere