vineri, 22 ianuarie 2010

nu ştiu ce să zic


acum serios, stăteam şi mă gândeam, o îtrebare stecurată brusc prin stratul de ceaţă ce-mi afecta-ntrun mod ingenios puterea de a procesa ce se întâmplă-n jurul meu, e normal să-mi fie atât de frig?
probabil că nu. poate e doar ceva stricat în mine ce mă face, aşa din senin să încep să tremur. chiar şi aşa, nu pot să zic că nu mă simt bine. sau pot? nu simt nimic. de fapt, acolo aş vrea să ajung. pentru că singurul lucru pe care încă îl mai simt e frigul. si când are să dispară va fi prea târziu.
când mi-am sticat playerul a fost ca şi cum mi-aş pierde cel mai bun prieten. acum nu mai trec decât prin seri obscure, maldăre de haine, oboseală şi multă, mult prea multă zăpadă. nu vreau decât ceva timp şi un loc cald, de restul mă ocup eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu