duminică, 17 ianuarie 2010

quiet evening alone


cel mai rău lucru pe care îl poţi face e să mă închizi între patru pereţi venind să-mi scuipi cuivnte ambalate frumos ce ar trebui să mă facă să mă simt mai bine. acum e rău pentru mine, dar în curând va fi invers. ar trebui să ştii asta, doar se presupune că mă cunoşti, nu?
n-are rost să spun mai mult. las minutele şi gandurile să se zdrobească precum un dans de lacrimi reci lovind pământul. am ucis ziua de azi pentru un ieri şi sper, un mâine fericit. şi aştept. în timp ce viaţa ta merge-nainte, eu am tot timpul din lume să aştept. e tot ce-a mai rămas de făcut astăzi.
dacă nu mă ajuţi cu nimic atunci pleacă.
nu te-aud.
nu-mi pasă.
o să-ţi pară rău.
du-te, lasă-mă!
n-am nevoie de tine.
vreau linişte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu