vineri, 8 ianuarie 2010

right place, wrong time


vreau să văd feţe noi. unele care să-mi zâbească, să mă ducă-n locuri noi... să nu plec de undeva, ca să nu am unde mă întoarce. doar să merg vorbind aiurea, fără să ştiu unde sunt, să văd unde mă duce soarta. să nu existe timp pentru mine.

vreau să uit arată cum ziua, să mă pierd în luminile oraşului şi-apoi să mă îngrop în stele. aş lăsa ploaia să curgă şiroaie peste mine, fiecare picătură să-mi spele sufletul, să uiţi pentru o vreme că am existat vreodată.

nu. s-a scurs toată viaţa din mine. acum zace în aer pe lângă mine ca un fel de scut. mă face să zâmbesc. pe dinăuntru. am să mă trezesc mâine s-o culeg pe toată, s-o înghesui bine în golurile din mine. o s-o învăţ să-i placă de făptura ciudată ce se-ascunde-n corpul meu de hârtie. şi-am să-mi spun că n-o mai las să plece, poate reuşim să facem noi un fel de pact...
până când vom dveni un întreg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu