luni, 15 februarie 2010

nu vreau să plec de aici NICIODATĂ NICIODATĂ NICIODATĂ


-NU ÎMI MAI SPUNEŢI CE SĂ FAC!
-nu ne putem opri, suntem adulţi. datoria adulţilor e sa le spună copiilor că tot ce fac e greşit. dacă nu am face asta lumea ar fi un haos total.
- vreau doar să fiu liber să ma exprim. dacă vreau să fiu fan al unei trupe heavy metal, sau să beau din toaletă, sau să mă acopăr din cap până-n picioare în unt de arahide şi să mă tăvălesc în lenjerie ar trebui să pot face asta!
nu am de gând să vă mai ascult de acum în colo.
- chowder, du-te în camera ta!
- nu vreau! miroase a unt de arahide acolo.
-dacă nu te duci în camera ta chiar acum, atunci nu vei primi a 3a cină!
- FĂRĂ A 3A CINĂ?! MONSTRULE!

nu vreau să mi se spună ce să fac vreau doar să fac ce vreau!
de ce să mă întorc? sunt prea fericit aici, pot să fac orice vreau, când vreau. e cel mai fericit loc din luumeeee!
~
- ATENŢIE LA CIUDAŢI!
- ce sunt ciudaţii?
- ciudaţii ies din casa doar noaptea si caută alţi ciudaţi cu care să poarte conversaţii.
- ce putem face?
- chowder, singurul lucru pe care îl putem face în priviinţa ciudaţilor e să devenim ca ei...

la mountain bikeuri poţi purta pantaloni scurţi? singurul lucru rău e ca nu se fac şi modele pentru oameni graşi. îmi place numărul nouă, e un număr special. ştiţi, cel mai grozav lucru la maşinile sport este mirosul din interior. îmi plac piraţii şi filmele despre piraţi şi alte chestii. am.intoleranţă.la.lactoză.şi nu.pot bea.decât lapte.de soia.
AAAAAAAAAAAAAAAAAA

Un comentariu: