luni, 14 iunie 2010

there's always more

distruge filmul,
nimeni nu vrea să ştie cine e cu adevarat


momentul dinţi culcă pastile amestece distanţă intenţie faptă libertatea jumătatea drumului înghiţea cinci minute goale cunoştinţa incofmatică cuvinte subiect lumea ei moartea interes calmante dizolvaseră modă ochilor

indie friday night

ştiu că nopţile se termină prea devreme, dar orice fapt aduce consecinţe.

exactitate extenuat extrem deschide
LIBERTATE (cât pot să duc)
special 'k' balls!

deşi aş vrea să mă plâng decid că s-ar putea şi mai rău dar situaţia se poate întotdeauna înrăutaţi (întotdeauna se poate si mai bine!)


nu pot să ajut oameni, nu pot nici măcar să mă ajut pe mine. poate mi-aş dori uneori să fac lumea aşa cum vreau eu, dar planeta se învârte după cursul ei, nu după al meu.
nu mai putem risca să ne fie capturată vreo altă clipă, dar ne lăsăm supuşi (după faptă şi răsplată)
oamenii nu înţeleg că eu mă pot culca şi târziu şi trezi devreme! doar dacă m-aş putea pişa fără să par suspicioasă (de asta îmi doresc libertate) [...] ştiam eu că o să se trezească toată familia dacă mă piş! ps. trebuia să fac în pungă
SUNT O ÎNTREBARE
ÎNCUIETOARE!

poate că eu şi blasteroidul din mine nu vor supravieţui niciodată...

ştiu , nu sunt ce-ţi doreai să fiu
sendviciuri de leopard
cred ca p. va face azi
O BRIOŞĂ FERMECATĂ!


ce-i cu hainele tale care exprimă independenţă!?
adevărul nu înseamnă nimic...

rămâi singur din nou răpus de libertatea ta condiţionată. îţi aminteşti clipele trecute de parcă ţi-ar putea influenţa cu viaţa dar nimeni nu va crede asta cu adevărat. nici măcar nu o va citi[...]
nu te mai simţi în stare, vei ceda curând propriei tale fiinţe, ştiai că aşa se va sfârşi.



hei, nu eraţi pe jos înainte de flashback?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu