vineri, 27 august 2010

mă găseşti printre rânduri


Pielea mă acoperă ca pe un fruct rotund, o lună plină cu o aură divină.
Te-ncolăceşti în jurul meu, piela mă muşcă, tu fugi ca să mă prinzi din urmă
pe strada-n care
Alerg dansând cu o implozie de trâiri
în timp ce târâi pe asfalt o urmă de culoare.
Picur din vârful unui ac un anotimp de stări amare,
În căutarea unui strop de înţelegere găsesc uitare.
Împuşc iar timpului aceleaşi priviri goale,
mă-nghite, mă mestecă, mă scuipă
şi moare.
Împing cu vârful unui deget acul de ceas dar stă în loc şi tu ştii că mă doare,
Decojesc cuvintele, în căutarea sensului adevărat tratându-mă cu aşteptare.
Fumul iese din ţigară dar nu se mai întoarce niciodată înapoi,
ştii oare
Că-mi pare că rămânem doar cu scrum şi el dispare?
Plămâni de plastic ce urlă după viaţă
Îmi ţin inima în braţe şi învelind-o în hârtie colorată,
o atârnă de o aţă.
Şi cu aripi de carton eu o arunc de la balcon,
Un bumerang cu un unghi larg, ştii bine
Se-ntoarce la mine de fiecare dată, la fel de agitată.
Iar când mă nasc din nou aleg să fiu tot eu,
Aleg s-alerg căci nu pot să mă pierd cât timp nici nu ştiu unde merg.
Din bine în mai bine şi din bine în mai rău
Îţi înşeli viaţa cu una mai bună când tot tu eşti cel ce vrea să rămâneţi împreună,
Când vine şi te-adună şi te ia de mână
Spre un loc mai bun, pierduţi în fum, valuri şi spumă.
Dacă nu eşti dispus nu te poate schimba, dar te poate salva
Şi să rămâneţi amândoi îmbrăţişaţi aşa, tu şi ea.
Vreau
Să îmi alunec pe gât, să-mi curg prin vene
şi să mă scurg sub masă,
Să prind un fluture şi să ii fac o casă,
Să-nchid o clipă-ntr-un borcan
şi să n-o mai las să iasă,
Să râd când viaţa-mi face-o glumă proastă.
Vreau un mini cooper, un bull terier şi un copil cu creastă
Să stau la casă şi să pot să mă arunc de la fereastră,
Să te găsesc pe-o plajă cu un cer senin şi apă-albastră.
Vreau să concep un loc c-o lună violet şi-o mare doar a noastră
Şi să mă-ntrebi de ce iar eu zâmbind să spun doar:
'cui îi pasă?'

4 comentarii:

  1. pana acum n-am intalnit pe cineva caruia sa-i pese

    RăspundețiȘtergere
  2. ador partea asta ...
    Îţi înşeli viaţa cu una mai
    bună când tot tu eşti cel ce
    vrea să rămâneţi împreună,
    Când vine şi te-adună şi te ia
    de mână
    Spre un loc mai bun, pierduţi
    în fum, valuri şi spumă.
    Dacă nu eşti dispus nu te
    poate schimba, dar te poate

    RăspundețiȘtergere