vineri, 20 august 2010

mă topesc

cel mai tare tripuiesc atunci când sunt lucidă.
ştii, atunci când pare câ te loveşte brusc un feeling. care nu vine de la tine, habar n-ai de unde vine, poţi doar să bănuieşti că cineva undeva îşi rupe capu' şi si ai intrat prin efracţie în capu lui să te bucuri şi tu. sau poţi să spui că pur şi simplu ai înnebunit, dar asta ar fi cam lipsit de imaginaţie.
atunci când ajung acasă şi mă trântesc plictisită în pat şi abea mă mişc, o las pe mama să mă dezbrace. rânjesc şi scot sunete de neînţeles. crede că am băut iar pe antibiotice. n-am făcut asta, dar orice lucru îngrozitor ţi-ar zice mă-ta despre combinaţia alcool-antibiotic, să ştii că nu e adevărat. se face târziu şi oamenii vor să se culce. mă duce în bucătarie, îmi pune o farfurie de ceva în faţă, iau o lingură de ceva şi atunci începe. râd. râd atât de tare că aproape mi se face rău. şi mă doare burta, mă înnec şi îmi curg şiroaie de lacrimi. nu-şi dă seama daca asta e bine sau rău şi se sperie ca dracu. asta ma face să râd şi mai tare. încerc să ii spun că sunt bine, înainte să mă pocnească. mă întreabă dacă vreau o roşie. urmează hohote şi mai isterice. îi spun prin semne şi bucăţi de cuvine să ascundă roşia, reuşesc să termin mâncarea şi mă ridic de la masă. mă întreabă de ce am râs, îi spun că de roşie, mi s-a parut un raspuns mai inteligent decât "nu ştiu".
ţopăi, mărâi, mă târasc, sar, râd din nou. mama îmi spune cât de enervantă sunt şi că ea se duce mâine la servici. îi spun că e rea.
încep să plâng pentru că spike nu va putea fi niciodată un trol. pentru că el e un câine.
mă agit în acvariu. visez zăpadă, şobolani albi cu urechi de iepure care fac ochii pisicilor să iasă din orbite şi multe lucruri ciudate. mă trezesc fericită. nu mă întreb ce-a fost asta, mă bucur că s-a întâmplat.

7 comentarii:

  1. da, spre deviant (art)
    ti-as da un add, dar ai un look atat de unfriendly incat imi blocheaza hard-ul.... fa ceva in sensul asta... tati :)multam de vizita

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. scoate fotomontajul ala din topul blogului; si pozele din lateral; pune-ti-le eventual pe un blog paralel; dar asta in care scrii lasa-l respirabil... do it for me...

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-am retinut id-ul... dar nu vad de ce ti-as scrie acolo; mai vedem

    RăspundețiȘtergere