joi, 12 august 2010

cine-a dezgropat comoara olandezului zburător?!


-Aceasta este debaraua secretă a piticilor iar acesta este pămătuful magic. Acolo este regele şi aceasta e brăţara de prietenie a regelui, a primit-o de la o fată care s-a îndrăgostit de el şi...
-DESTUL! CE CAUTĂ UN ELF ÎN DEBARAUA SECRETĂ A PITICILOR?!
Eu sunt regele Fund-de-Barbă iar acesta e regatul piticilor. Noi suntem cei mai mari furnizori de ciuperci şi produse aferente din lume...

4 ori 1 nu face în nici un caz un claun cu un aruncător de flăcări

6 comentarii:

  1. ce aberatii.nu e de mirare ca nu te citeste nimeni

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim 1 : esti bou, fata asta spune ceva... troll-ule
    @ Tu : comoara ascunsa de olandezul zburator e descoperita de olandzul scufundator, simplu ce naiba...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Kaos Moon whatever : bou e maica-ta.se vede ca esti la fel de tampit ca ea.inteligentule

    RăspundețiȘtergere
  4. daca tot aberez asa tu de ce ma mai citesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu te-a citit nimeni, am citit un singur post si mi-am dat seama. am facut o observatie ;)

    RăspundețiȘtergere