vineri, 17 septembrie 2010

contracţii abdominale acute

sunt anca şi îmi plac caii. eu mai înâi intru pe geam şi apoi sun la uşă.
copiilor li se umflă fălcile dacă le sufli pe nas. ei vor tot ce au adulţii şi nu apreciază, duc o viaţă dublă şi dubioasă ca un foarfece.
aici e plăcerea de a fi copil, să îţi pui întrebări şi să încerci să afli răspunsul, ei îţi dau informaţii cu lopata şi nu te lasă să descoperi. deci copii, nu ascultaţi ce vă zic la şcoală până nu e prea târziu. şi nu îi ascultaţi nici pe oamenii care zic să nu combini alcoolul cu pastilele... spre exemplu mama ta cand îţi dă antibiotice.
ai observat că noi mâncam ca să trăim şi trăim ca să mâncăm? ai să spui că mâncăm din plăcere, am să-ţi spun că ai uitat că eşti doar un animal. poţi să simţi ce simt şi eu? mi se rupe filmul ca aţa în maşina de cusut. am crezut că înnebunesc de lună plină şi urlu şi muşc şi mănânc suflete, dar când m-am uitat la lună eu mi-am dat seama că înnebunesc mereu. mă simt exact ca un porumbel. nu mă întreba de unde ştiu cum se simte un porumbel, e o stare prea complexă.
hai să facem noapte. la noi nu există noţiunea de lumină, doar de întuneric şi foarte întuneric. nu există noţiunea de stări proaste, doar stări încă neexploatate. suntem oameni pe lucruri diferite cu trip comun. aprinde lumina, avem nevoie de constrângere! nu? nu, m-am înşelat.
abea acum începem să te speriem?
te las să mă speli pe cap ca să fac economie de neuroni.
un om adevărat nu are nevoie decât de purici de televizor şi o revistă din 97. pe vremea aia încă mă roteam în fetus, ca-n maşina de spălat. a ba nu, mă născusem deja şi aveam un căţel imaginar, ca ăla din pădurea fermecată.
mâine mă duc să mă sugă de sânge.
camera asta e dormitor, baie, bucătărie, sufragerie, subsol, pod, debara şi tot ce vrei tu.
vreau şi eu să am un copac din ala care te face să râzi în fiecare zi.
e prea complicat, mă doare creierul dacă încerc să îţi explic şi dacă mă apuc nu mă mai pot opri până nu mă asigur că ai înţetes. e totul sau nimic, ştii?
acum înţeleg de ce a murit eminescu. s-a chinuit prea mult să înţeleagă.

Un comentariu:

  1. ganditul dauneza si fute sitemul...lasa-l pt alti traiesteti viata bla bla bla chestii dastea...stii tu pe care oricine ar trebui sa le faca...daca intelegi dispare farmecul a pity gen

    RăspundețiȘtergere