vineri, 24 septembrie 2010

Expresiv

gravităm în jurul lingurii ca cerealele în lapte. vino să-ţi mănânci porţia de demnitate,
cura de neuroni pentru primate, lasă micul dejun prânzul şi cina deoparte.
îţi va aluneca pe gât şi te va da pe spate, păcat c-o să ne părăsească pân' la noapte,
dar stii că viaţa ne obligă să trecem peste toate.
urcăm palmat la bordul expresului de vise comprimate,
minţi incriminate, fără bilet mereu ajungi departe.

cineva să spargă liniştea, omoar-o împuşc-o şi pe ea.
paşi pe sticlă cu gheare de pisică privindu-mă uimită
imi bag sub mânecă un as, să mă scoată din impas
sunt doar eu, sau  iar ne prăbuşim cu toţii pas cu pas?
vreau
să simt ceva aşa intens până-mi dă sângele pe nas.
în viată o să ai mereu mai mult de tras...
when the lights go down
and the music pumps
i got what you need

feel the base
it moves your soul

you can't rezist
when you loose control

Un comentariu: