duminică, 31 octombrie 2010

disposable heroes

iar e duminică şi mama nu mi-a spus că timpul s-a dat înapoi, ca şi cum eu ar fi trebui să ştiu asta. primul lucru l-a care m-am gândit când am aflat a fost: o oră în plus cu tine.
iar trebuie să învăţ şi nu pot niciodată, iar trebuie să mă culc pentru a mă putea trezi, iar am ratat petrecerea de halloween, iar se apropie perioada aia din fiecare an când se întâmplă ceva îngrozitor şi nici nu vreau să mă gândesc. anul ăsta vreau un 14 februarie fericit, nu ca in ultimii 3 ani.
miroase a toamna si deja vu. s-a dus şi octombrie. în curând vine ziua mea, sper că va fi mai specială decât cea de anul trecut, când mă prăjeam noaptea singură pe pervaz şi mă speriam de vocile din south park ca de dracu. acum nu vreau sa ma apuc de heroină şi nici să fac copii. vreau să avem o pisică-n dungi cărămizii, o barcă şi o casă albastră.



Take me up and out
Cause rainy days are all I feel
I'm walking about
I know that, there's no time
In the days of muse breaks
I had to hang on tight
Looking back I wish I had more time for, you...


2 comentarii: