sâmbătă, 29 ianuarie 2011

random


~ a venit unchi-miu la mine zilele trecute şi m-a luat cu 'băăi mai ţii minte când aveai 3 ani şi erai
asa zef so fresh şi când veneam la tine şi stăteam la masă tu veneai cu oliţa în bucătărie să faci caca?'
-nu, imi amintesc doar când stăteaţi voila masă şi eu veneam să vă povestesc cum am vomitat de-a lungul sufrageriei...

~ mi-am găsit pe dulap coroana de la serbarea cu alfabetul din clasa I, cu un K mare pe ea. E destinul...

~ spike s-ar putea să aibă început de astm pentru că l-am bombat şi i-am suflat pe nas ca să scoată horcăituri, asta după ce s-a prins că dacă ţine gura deschisă nu i se mai umflă fălcile. îmi pare rău spike :( nu voi mai face asta niciodată, doar în situaţii extreme.

~ fratele nebun al vecinei m-a convins să îi dau 5 lei să îi joace la maşinile vieţii şi i-am zis că dacă nu imi aduce dublu până a doua zi mă lasă să îl rad în cap. nu, bineînţeles că nu am avut încredere în el, am fost doar prea bună. a doua zi l-am luat cu maşina prin somn dar nu am avut nici pe departe destulă precizie, precum era de aşteptat, deci nu am reuşit decât să îl sperii. momentan. acum bărbată-miu joacă la ruletă fin-că oricum nu mai are bani. nu vreau să fiu sceptică dar.....

~ nemernicii vor să ne mute lângă cancelarie. de parcă nu era deajuns. ANI DE CHIN NE AŞTEAPTĂ. un chin şi mai groaznic. măcar e vacantă acum. dar lipseşte feelingul ăla. cred că l-am pierdut pentru totdeauna. păcat, era distractiv......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu