marți, 22 martie 2011

niciodată niciodată niciodată




E martie și te fac să te simți ca în fetițele power puff când îți sug creierul. Așa este! Simte-mi colții! Spike a înnebunit de tot și scuipă păr. Nu pot să mai mănânc de o veșnicie. Am început să mă obișnuiesc să mă întrebe to
ată lumea ce căcat mi se întâmplă și să le spun că sunt racită. Sunt doar o nenorocită instabilă și dezorientată, una sentimentală din păcate, care încearcă să gândească în loc să simtă, că are simțurile prea afectate.
Momentan nu îmi prea iese dar va trebui să reușesc la un moment dat. Trebuie să îmi găsesc o ocupație. Vineri plec în training camp. Sper să mor, nu îmi pasăăăăăăă!. Și nu, viața nu merge înainte, viața o ia de la capăt. Din nou!





Un comentariu:

  1. Sa mori de ce? Pen-ca in acest caz n-o mai poti lua de la capat...
    Cred ca trebuie doar sa fi mai lucida si sa GANDESTI.
    Crezi ca e mare lucru? Sigur ai sa reusesti!!!
    Si-atunci o sa-ti iasa toate asa cum vrei!

    TRP

    RăspundețiȘtergere