marți, 19 iulie 2011

ai simtit-o?


uneori îmi doresc să simt şi eu lucruri, atât de mult, sper să nu rămân aşa pentru totdeauna. şi mă tem, mă tem că nu voi mai fi fericită vreodată... oamenii mă întristează. au orgolii prea mari şi minti prea mici. subconştientul lor ştie dar nu îşi permit să accepte asta. si ar putea fi atatea dar... uneori mă faceţi să-mi doresc să muriţi cu toţii şi să fiu singură. de ce nu puteţi fi drăguţi? simt că nu mă pot controla şi nimic nu e aşa cum ar trebui. vreau la mare mai mult ca viaţa. azi am ieşit din casă pentru 2 minute şi simţeam o dorinţă nebună de a mă baricada pentru totdeauna bând frappeuri. prea multe nevoi umane, am obosit să trăiesc, supravieţuirea e prea epuizantă pentru mine am nevoie de mult somn şi iubire, şi o viată nouă, cât mai departe de asta-n care sunt captivă.
mii şi mii şi mii şi mii şi mii şi mii şi mii de filme şi nimic mai mult...

2 comentarii: