duminică, 27 noiembrie 2011

Stupid People Should Not Be Allowed To Breed!


ştii care-i diferenţa, nu e durerea fizică e harababura din minte, mă lupt cu demonii ce-mi sfâşie treptat repetat toate organele în timp ce mă chinui să rămân cuminte. dar parcă-mi urlă, ANCA, NU VEZI CE DRACU E ÎN CAPUL TĂU? Ei ştiu că au dreptate, şi mai ştiu nici că nu o să-i ascult (dar persistă) - tind mereu să mă trantească în moloz şi să mă-ngroape aceeaşi cruntă oarbă patetică realitate, care vreau să cred că nu există- pentru că mie nu îmi place chiar atât de mult să fiu patetică.
Uneori Prefer să vă ajut în loc să vă fut pe toţi şi să urc încet până la stadiul în care să nu vă las deloc să îmi mai stricati vreodată filmele. Dar voi aveţi mereu grijă să mi-o întoarceţi amintindu-mi că existaţi în timp ce ma delectaţi constant cu o prostie acerbă, sunt tot mai intrigată întrebându-mă existenţial dacă există pe undeva niste nenorocite de limite. mă îndoiesc, aşa că ar trebui să mă gândesc serios să nu mai iau în considerare varianta în care încerc să te opresc să te mai duci pe pulă, şi-i tragi după tine pe toţi care-ţi întind o mână.
Am nevoie să creştem dracului odata pentru că am nevoie serioasă de o conversaţie decentă, şi oameni care să mă ajute, nu doar să mă lase să evoluez. în situaţia asta înţelegeţi că nu sunt nebună când vorbesc singură. în capul meu nu renuţ niciodată, dar trebuie să învăţ să nu mai cer nimic de la oameni limitaţi. pot, dar nu poţi, NU POŢI- nu pot pentru că mi se pare atât de crunt, ar trebui să fie ILEGAL, avem atâta potenţial, dar nu suntem, suntem limitaţi de satanele din capul nostru, lipsă de control şi fiecare lucru mărunt. am păţit asta de mult prea multe ori şi nu mai vreau, nu pot să las lucrurile aşa cum sunt, dar uneori pare că nici nu le pot schimba- oricât le evit, tot rămân acolo - în final îmi rămâne doar să renunţ, sau lupt până la capăt şi să sper că fiecare va primi ce merită - ochi pentru ochi până ramânem orbi în faţa sorţii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu