duminică, 1 ianuarie 2012

CE SE INTAMPLĂ?

E dimineaŢĂ 2012 DE CE sunt trează de ce nu sunt in stare nici măcar să mă mai spăl pe faţă?
Îmi amintesc doar barmanul, în timp ce-mi deschidea uşa, spunându-mi: sper să înveţi ceva din asta, nu ştiu cine eşti, şi ştii, cuvintele astea încă-mi răsună-n cap. şi nu-i păcat? nu-mi pare rău, s-a terminat. nici nu mai stiu cum să vorbesc, ce dracu fac aici, sau ce-mi doresc, cred c-o să pun primele haine pe mine, ochelarii, câinele o ţigară şi am să plec, decât să plâng ca o proastă. Nu ştiu unde. Poate am să mă uit la trenuri. poate ajung în ceruri.
mi,am pierdut camera, şi viaţa, aştept să-mi iau una nouă.
La Mulţi Ani.

2 comentarii:

  1. Ai pierdut timp si sentimente frumoase pentru...un IMBECIL care nu te respecta si NU te merita! Viata ta o sa fie mai frumoasa si poate incepe de azi! La multi ani! M47

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, nu trebuie sa-ti para rau pentru ceea ce s-a intamplat in acea dimineata de inceput de an. Trebuie sa-ti para rau ca ai pierdut timp si sentimente cativa ani care puteau fi frumosi si care, din pacate, nu se mai intorc.
    Acum ai vazut de fapt cum este lumea in care traiesti. Ti-am spus de nenumarate ori ca lumea geme de prosti. Tu, si aici este exclusiv vina ta, ai crezut ca un individ ca asta, handicapat din toate punctele de vedere, care avea doar calitatea ca este mai mare ca tine, si asta este o alta greseala majora, iti poate oferi ceva. Si s-a dovedit ca singurul lucru pe care ti l-a oferit a fost violenta.
    Ma rog sa-ti fi venit mintea la cap, sa deschizi ochii si sa nu te arunci in bratele oricui. Omul de langa tine este oglinda ta. Alege-l cu grija si cu responsabilitate! E spre binele tau.
    Marea problema este de fapt la tine. Trebuie sa privesti in adancul sufletului tau si sa realizezi ca "spoiala" la care ai apelat pentru a-ti fabrica imaginea nu iti este de folos. Este impotriva ta!
    Renunta la indivizi saraci cu duhul, renunta la carciumi, la cluburi de doi bani si la anturaje dubioase.
    Depinde DOAR de tine sa-ti refaci imaginea, de fapt sa scoti la suprafata adevarata ta imagine.
    Sunt convins ca reusesti! Singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa deschizi bine ochii si mintea!
    Cu drag, TRP

    RăspundețiȘtergere