duminică, 15 ianuarie 2012

rEvolutie


Dupa atata timp ma uit si eu la televizorr. si ce vad?
e haos. spike e castrat, si in calduri. dar lasand asta. spuneam, acum vreo cateva saptamani, ca ar trebui sa iesim in strada si sa distrugem totul. poate am subestimat oamenii. acum speranta mea pentru omenire mai creste putin si imi sclipesc ochii cand vad.
si uite. cum ne calca in picioare. concluzia lor e 'sa vedem ce se va intampla. maine pot iesi 1.000 de oameni in strada. dar pot sa nu mai iasa. atunci vom profita de acest moment propice, parlamentarii se vor aseza la masa si vor fixa noi legi.' SERIOS?! Pe sistemu: ce imi pasa mie, daca imi e bine? Nici nu mai comentez, nu pot sa cred ca un om a putut scoate pe gura asa ceva.
Daca am ajuns pana aici, trebuie sa le aratam ca POPORUL sta la baza democratiei, nimeni nu e mai pesus de legi. De ce sa fie ei?!? E dreptul nostru sa fim nemultumiti. Fara sa fim instnctual transati pentru asta. Sa incetam sa ne mai lasam luati de prosti, si sa luptam, pana ajungem sa ne taraim pe jos daca e nevoie.
Ei cum pot, sa isi bata joc, in fiecare zi, sa incalce pana la ultima lege, sa puna fututii de jandarmi sa ne omoare din bataie pentru ca PROTESTAM? Sa ne numeasca GOLANI, MARGINI ale societatii pentru ca sesizam asta, ca vrem sa schimbam ceva? Oricat ne-am chinui sa ne facem ascultati, nu am putea distruge mai mult decat au facut-o ei. Si totusi, de ce 'ilegal'?
Pentru ca Le e frica, de oameni, de adevar si de tot. Si pentru ca daca le-am permis miseliile pana acum au impresia ca vor reusi si de acum incolo, ca or sa ne reduca la tacere? Suntem huligani ca aruncam cu caramizi in capul celor ce s-au pisat pe noi o viata? Eu cred ca cei mai mari huligani sunt ei. Snopesc oameni din bataie fara motiv, si noi suntem vinovati?? DA, suntem, pentru ca acceptam asta si ar trebui sa le dam FOC tuturor, sa nu mai poata tot pisatul aruncat asupra democratiei noatre sa il stinga. SA VA VAD, nemernicilor, cum veti mai da inapoi atunci, din cacatul in care ati bagat o tara intreaga? Niste lasi!!!! Ignoranta trebuie sa inceteze.
Ne apropriem cu pasi inceti, inapoi, in 89. Si daca tata a putut iesi in strada cu o mitraliera eu nu am sa pot decat sa ies cu un tanc. Pentru ca FRAIERE, poti sa imi zbori creierii, dar nu poti schimba ce gandesc!

Un comentariu: