sâmbătă, 4 februarie 2012

just so you know


Odată ce ai greşit nimeni nu îţi mai dă de fapt o şansă să te schimbi, ci doar îşi închipuie în orice moment că o vei face din nou. Îţi lipesc o etichetă ca să te închidă într-o cuşcă şi să te hrănească pentru tot restul vieţii. De parcă au dreptul să te condamne. Da, îl au. Acesta şi autointitulat, multe altele. Şi nu ştiu, Probabil abuzând de ele îşi distrag atenţia, ori îi face să se simtă mai bine, sau mai puţin vinovaţi. Poţi să îi contrazici, însă doar timpul îi poate face să înţeleagă că ei sunt cei care greşesc. Dar stai liniştit, nu vor accepta asta niciodată.
'Mai întâi demonstrează-mi că te-ai schimbat!' Serios? Tu nici nu ştii cine sunt, tu ştii doar ce ai tu în cap. Cât timp mai vezi s-arăţi cu degetul, voi presupune că nu eşti orb sau beat. Cred doar că dup-o clismă încă rămâi plin de căcat. Păcat. Atât de egoist şi lipsit de sens, de parcă ce dracu e viaţa, un concurs de convieţuit, mă fur şi-am câştigat? Eu te iubesc, poate nu la fel ca tine, dar Nu-ţi cer să mă crezi. Dacă îţi pasă-atât mult, ai putea doar să mă vezi, fără să fugi la infinit. Nu am de gând nici o clipă să demonstrez cuiva, că vai, oricât de mult m-aş fi schimbat, încât sunt singurul motiv pentru care-ş fi reuşit şi tot eu singurul pentru care-am s-o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu