joi, 2 februarie 2012

mind trick

profa de fizica spune ca mozart eminescu si toti filozofii si oamenii geniali erau schizofrenici. Cred ca incep sa inteleg. Si sa simt cat de nimicitoare e setea pentru absolutul care nu poate fi atins niciodata. Si cat de infinit si ambiguu e universul din capul meu, ma pacaleste, ma absoarbe, alunga lumea exterioara ca sa ma faca sa ma simt in siguranta. Am oblsit, am obosit, am obosit de la atata gandit si am obosit sa ma explic. Dar nu e asa. Acum scriu sa-mi descalcesc mintile si sper ca odata ma voi intoarce. Nu-mi pasa ca nu-ti pasa.Am invatat ca intrernetul si drogurile au un raspuns pentru orice, dar numai mintea o rezolvare. Am acceptat intr-un sfarsit ca Lucrurile bune nu vin cand le vrei, cand le cauti. Lucruile bune pur si simplu vin. Trebuia doar sa le culeg pe toate. Sa le las sa ma ia pe sus si sa ma domine. Dar Eram prea dependenta pentru asta. n-am mai tinut cont. In cautarea lor M-am desprins de oamenii langa care am trait o viata si
am copilarit, mai fericiti in fiecare zi. Am calatorit prin mii de universuri, dar cand deschideam ochii eram tot in acelasi loc. Nimic nu era destul de bun ca sa dureze. Probabil atunci ma puteam bucura mereu cu ce am, fara sa vreau mereu mai mult, sau poate mereu am vrut si acum mi se pare. Un copil nebun, ma stiau toti. Acum parca mi-am pierdut identitatea, trecutul. Si sunt inca un copil nebun, dar nimeni, nimic nu umple golul. Anca? Am ucis-o, ca să îi curm suferinţa. Cum s-o aduc înapoi, nu m-am gândit... Eu-l nu va fi oricum niciodata ceva constant, definitoriu. Nu vreau sa ma rup de tot si nici sa mor fara ca nimeni sa ma cunoasca de fapt, cred, orine as fi,ca sunt grozava. Si mi-e atat de frica uneori, de Nu-mi mai pot controla mintea si corpul si ma intreb daca voi mai apartine vreodata unei lumi.. Un fel de concediu de sanatate.Am invatat sa nu las lucurile sa ma domine, inca lucrez la asta. Si mi se pare minunat cum Viata e ca sa experimentezi si sa inveti continuu. Sa evoluezi pe zi ce trece şi să mori încercând. E prea frumoasa sa raman
aici. Mereu am iubit-o, pe ea, si oamenii. Atat de mult incat ani de zile, nu am mai putut sa ma opresc, cautand locuri care nu au fost niciodata reale. Dar stiu ca trebuie sa fie unul si pentru mine.Vreau doar sa simt din nou ca locul meu e aici.. Asa ca descuie-ma, sapa, pana dai de aur, ia-ma acasa, si ai rabdare cu mine... Uita-te in ochii mei si intelege, ca nu sunt transparenta, EU nu sunt asa, doar lumea m-a facut sa arat asa, ca sa nu vada nimeni in sufletul meu. Acum sunt doar pierduta si prea paranoica, la fel ca toti cei ce inca nu s-au resemnat, inspaimantata ca nu stiu ce caut aici.. Dar nu am sa ma opresc pana nu imi voi regasi locul. Zambind Sub soare, tu Doar Da-mi totul, si iti voi da totul. Doar stii, eu nu sunt asa, EU SUNT ANCA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu