marți, 21 mai 2013

Portul legumifer

Fratelenord si fragmente de august 2012 direct din dulap ~

5. " Oamenii nu mai pot să-mi dea fluturi, milkyul poate.
Oamenii se tem de necunoscut.
Tot ce-mi doresc e "Go with the flow" dar mintea mea nu poate sa nu aibă aşteptări.
Sunt o legumă lipsită de motivaţie, aştept ca cineva să mă felieze şi să mă mestece uşor. Ími pare rău, sunt prea scursă să socializez, deşi mi-ar plăcea, chiar atât de mult!  Dacă vrei, caută-mă tu. Fără doar şi poate creierul îmi vorbeşte constant şi mă lasă pe mine să tac. E boala de a-ţi dori mereu să fii în altă parte.
40 de grade. Prăjeala e noua realitate.
Oamenii sunt nişte perle, trupurile nişte scoici.
M-am împrietenit cu un căluţ şi l-am hrănit cu mere din propria mea palmă.
Mă refac cu verdeaţă şi hrană multă.
Când priveşti copacii de jos în sus ai impresia că nimic altceva nu mai există.
Liniştit pe păturică. Poate că sunt defectă dar tot sunt mai capabilă decât tine. Trebuie doar să îmi dau două palme şi să mă aranjez puţin. Tot ce criticăm la alţii e tot ceea ce urâm la noi.X
Nu te mai teme. Iubeşte-mă şi ia-mă acasă şi spune-mi că nimic din ce-a fost până acum nu s-a întâmplat, căci nu prea ştiu ce se întâmplă..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu